Kvalita a služby
Naša organizácia je v prvom rade zameraná na služby zákazníkom, technológia je jednoducho prostriedkom, ako dodávame služby. Táto filozofia nás odlišuje od iných poskytovateľov IKT. Táto filozofia nás odlišuje od iných poskytovateľov IKT. Takto to funguje...
Dobré služby sú našou hlavnou prioritou.
Dbáme na to, že potreby našich klientov sú na prvom mieste, aby sme zaistili bezkonkurenčnú zákaznícku skúsenosť – naši zákazníci sú prioritou čislo jedna.
Bez ohľadu na to, aký skvelý je náš technický tím, ak nie sme schopní pomôcť vám dosiahnuť vaše ciele a predstavy pomocou technológie, tak sme nespĺňame naše vlastné očakávania. Veľa poskytovateľov IT na toto zabúda. Zabúdajú, že bez svojich klientov nemôžu podnikať.
Taktiež milujeme technológie
Pre technológie sme rovnako nadšení ako ostatní poskytovatelia IKT. Naši inžinieri idú večer domov a užívajú si skúmanie ďalších možností techniky v bezpečnom prostredí a nachádzajú ďalšie a účinnejšie spôsoby, ako robiť veci. Vďaka tomuto všetkému, v kombinácii s kvalitným vzdelávaním a skúsenosťami, sa stali odborníkmi.
Šťastní a spokojní klienti
Našou filozofiou, overenou skúsenosťami, je, že ak pomôžeme našim klientom uspieť prostredníctvom IT a komunikačných technológií a udržíme ich spokojnosť a produktivitu, potom uspejeme aj my sami.
Veríme v „špirálu hodnôt“ – opak bludného kruhu. Ak sa darí vám, darí sa aj nám. A ak sa darí nám, môžeme vám poskytnúť ešte lepšie služby, čo vám pomôže byť ešte úspešnejšími. A tak to pokračuje ďalej. V tomto procese sa zároveň buduje dôvera.
Naše takmer dokonalé výsledky - 98% udržaných klientov – sú toho dôkazom.
Ďalšie spôsoby, ako zlepšujeme kvalitu a úroveň služieb
Sústavne monitorujeme a zlepšujeme našu kvalitu a úroveň služieb prostredníctvom nasledujúcich nástrojov:
Manažment kvality a služieb
Aby sme zaistili kvalitu našich služieb, pracujeme podľa normy ISO 9001 (systém riadenia kvality) a v súlade s rámcom ITIL (manažment služieb). Aby sme zaistili kvalitu našich služieb, pracujeme podľa normy ISO 9001 (systém riadenia kvality) a v súlade s rámcom ITIL (manažment služieb).
Zabezpečujeme najvyššie štandardy prostredníctvom osvedčených postupov a priebežnými revíziami a rozvojom našich procesov, postupov a systémov. To všetko v súlade s našimi ISO a ITIL štandardmi.
Spokojnosť klientov
Vždy si čítame spätnú väzbu od našich klientov a máme veľmi vysokú odozvu na dotazníky prieskumu spokojnosti – priemerná miera návratnosti je 98%, čo ďaleko presahuje priemer v tomto odvetví.
Hodnotenie treťou stranou
Žiadame tretie strany o zhodnotenie, či nám niečo neuniká. Naše vedenie je notoricky známe kladením nepríjemných otázok, čo nás povzbudzuje k tomu, aby sme sa pýtali aj my a skúšali nachádzať spôsoby, ako robiť veci lepšie.
Kontinuálne preinvestovanie
Ak očakávame, aby naši klienti investovali do technológií pre zlepšenie ich podnikania, potom, logicky, by sme sami mali robiť to, čo kážeme a taktiež investovať do technológií. Konáme - činy hovoria hlasnejšie ako slová.
Robíme to, čo kážeme.
Nedávno sme významne investovali do nového systému na riadenie podnikania a vytváranie ticketov (MSP). Nahradili sme naše naceňovacie nástroje a prepojili všetko s našimi fakturačnými systémami. Taktiež sme prepojili naše nástroje projektového manažmentu. A nakoniec, máme tiež vlastné monitorovacie a business intelligence (BI) systémy. Väčšina z nich je pre nás predmetom neustáleho zlepšovania.
Špičkoví partneri v odbore a akreditácie
Investujeme aj do našich dodávateľov a obchodných partnerstiev. Tým je zaistené, že ľudia dostávajú tie správne tréningy, ktoré potrebujú. Ochota a dobré vzťahy sú u nás zaručené. Všade, kde je to možné, používame rovnaké technológie, aké odporúčame našim klientom.
Ako môžeme podporiť Vaše podnikanie?
Sme lepší ako interná podpora
Držíme krok s novými technológiami za Vás.
Náš cenový model
Ceny máme vždy transparentné a neplatíte nič navyše.
Máme skúsenosti a sme experti
Máme dlhoročné skúsenosti a technikov na expertnej úrovni
Riešime všetky technické problémy
Efektívne vyriešime akýkoľvek problém.
Vždy pomôžeme a poradíme
Vždy nás môžte požiadať o radu. Sme tu pre Vás.
Máme Service Desk a Help Desk
Komunikujeme telefónom, emailom, online chatom
Flexibilná pracovná sila
Ak je nárazovo viac práce, nemusíte hľadať dalšieho zamestnanca.
Projektová podpora
Na projekty máme pre Vás IT špecialistov.
a mnoho ďalšieho...
Všetko monitorujeme
Chybu nájdeme a opravíme skôr ako napácha škodu.
Spravujeme Vaše licencie
Budete mať prehľad v licenciách, čím ušetríte pri kúpe nových
Opravíme akékoľvek zariadenie
Opravili sme ich už viac ako 20000, opravíme aj to Vaše.
Zachránime Vám dáta
Vaše dáta su s nami v bezpeči. Ale keby niečo, tak vieme ako na to.
Naše systémy a procesy
Pozrite si viac o naších systémoch a procesoch a zistite prečo by sme mali byť vaším partnerom v IT podpore.
Komplexná správa počítačov, notebookov, siete, serverov. IT Outsourcing Pozrite si naše služby a riešenia.