Ponúkame širokú škálu outsourcovaných Service Desk možností pre IT oddelenia a malé aj stredné podniky - od presahujúcich služieb, podpory prvej úrovne, eskalácie tretej úrovne až po plne outsourcovanú kompletnú Service Desk podporu.

Komu pomáhame a čo robíme

Naši klienti pokrývajú všetky trhy. Sú rôznych veľkostí, od malých a stredných podnikov až po organizácie s pobočkami po celom svete. Poskytneme vám podporu, ktorá bude dokonale spĺňať vaše požiadavky.

Ponúkame širokú škálu možností Service Desk, od plne outsourcovanej činnosti až po jednotlivé úlohy, ako napríklad presahujúce služby, správa hovorov prvej úrovne, či riešenie problémov, alebo odborník na úrovni eskalácie tretej úrovne pre vás vlastný IT tím.

Ak máte záujem, môžeme sa spojiť s vaším IKT tímom tak, že váš koncový užívateľ sa nedozvie, že nie sme súčasťou vašej spoločnosti, alebo že podpora je outsourcovaná.

Podpora prvej úrovne

Project Image

Podpora tretej úrovne

Project Image

Prehľad funkcií Service Desk

Outsourcujte to, čo potrebujete

Podniky s obmedzenými IKT zdrojmi často outsourcujú celú svoju IT podporu.

Môžeme tiež ponúknuť outsourcing len prvej úrovne IT podpory spolu s riadením ticketov, alebo podporu tretej úrovne, kde problémy budú posunuté k nám, ak vyžadujú špecifické znalosti.

Pokročilé procesy vytvárania ticketov

Náš systém otvárania ticketov je efektívny a jednoduchý na používanie a využívame pri ňom sofistikovaný systém riadenia podpory.

Vedieme si kompletné záznamy o každom tickete, spolu s prehľadmi v reálnom čase, čo zaručuje, že všetko sa vyrieši rýchlo a v súlade s tým, aký dopad to má na vaše podnikanie. Máme tiež ISO akreditáciu a zakladáme svoju činnosť na ITIL odporúčaniach.

Neobmedzené využívanie našej podpory

Náš Service Desk ponúka neobmedzenú vzdialenú podporu – cena je stanovená dopredu a môžete využiť tak veľa alebo tak málo podpory, koľko potrebujete. Naše ceny sú konkurencieschopné a dostupné aj pre menšie podniky.

Môžete sa s nami skontaktovať tak často, ako potrebuteje, telefonicky, emailom alebo využitím chat aplikácie, akokoľvek vám to vyhovuje.

Každý náš kontaktný pracovník je vyškolený a technicky certifikovaný – vyriešenie vášho problému je pre pre nás dôležitejšie ako štatistiky hovorov.

Jednoduché vytvorenie ticketu, prehľadné postupy a podávanie správ

Vaši zamestnanci alebo vymenovaný zástupca môžu vytvoriť ticket telefonicky, emailom chat aplikáciou alebo využitím počítačového klienta, mobilnej aplikácie alebo webovej verzie.

Na našom portáli môžete sledovať riešenie vašich ticketov a vieme dodať mesačné správy o využití našich služieb a tiež vašom IKT vlastníctve. Navyše, zaručujeme rýchly čas odozvy a riešenia vašich problémov.

Majte náskok s monitorovaním

Ako súčasť našich služieb môžeme monitorovať vaše systémy a a buď upozorniť váš personál alebo priamo zakročiť a zabrániť mnohým výpadkom. To môže prispieť k napĺňaniu vašich predpisov pre správu udalostí.

Prečo outsourvovať váš service desk

Či už to voláte Help Desk alebo Service Desk, udržanie si vlastného efektívneho a komplexného procesu podpory je nákladné a časovo náročné. Tiež vznikajú problémy pri absenciách, odchode skúsených zamestnancov, takže je prirodzené outsourcovať niektoré alebo všetky takéto funkcie.

Mnohí klienti cez nás outsourcujú časť svojho Service Desku, napríklad prvú líniu (úroveň 1), aby využili naše pokročilé schopnosti s vytváraním ticketov, a tiež aj eskalačný proces, aby získali odborné znalosti.

Efektivita

Kedykoľvek máte problém so svojím IKT, môžete si byť istí, že sa oň postaráme rýchlo, efektívne, transparentne (aby ste vedeli, čo sa deje) a s odbornými znalosťami. Tiež vám ponúkame celú škálu spôsobov, ako si vytvoriť ticket a sledovať jeho riešenie.

Outsourcovaný Service Desk zvýši vnímanie IT vašimi koncovými užívateľmi. Efektivita, komplexné pokrytie a riadenie zvýšia spokojnosť užívateľov a vytvoria pozitívny dojem o tom, ako funguje podpora.

Okamžité znalosti

Súčasťou rýchleho a efektívneho riešenia problémov sú znalosti a skúsenosti nášho technického tímu, ako jednotlivcov, tak aj kolektívu vďaka našej vedomostnej základni.

Odborník na dosah ruky

Cena za vyškolenie vlastného personálu vo všetkých oblastiach IKT môže byť neúnosná a vďaka úsporám z celého rozsahu vám vieme ponúknuť tieto zdroje za zlomok nákladov. Môžete tiež využiť našu flexibilitu a odstupňovať si rozsah podpory pre vaše podnikanie. Je to ideálne riešenie pre sklzy alebo preťaženie, s ktorými sa stretáva váš vlastný Help Desk.

Úspora nákladov

Všetky tieto faktory znížia vaše náklady a zvýšia produktivitu. Okrem toho je náš model založený na transparentnej tvorbe cien (dohodnutých dopredu bez skrytých nákladov) a mesačných platbách, takže môžete efektívne plánovať váš rozpočet.

Uvoľnenie zdrojov

Ak máte vlastné IT zdroje, môžete ich takto uvoľniť, aby sa sústredili na vaše strategické a obchodne orientované IKT projekty alebo na iné systémy, ktoré používate. Navyše, absencie personálu a prestávky sú vždy pokryté. A nakoniec, využitie vašich kancelárskych priestorov bude nižšie, čo môže byť dôležité, ak vaše podnikanie stále rastie.

Ako môžeme podporiť Vaše podnikanie?

Sme lepší ako interná podpora

Držíme krok s novými technológiami za Vás.

Náš cenový model

Ceny máme vždy transparentné a neplatíte nič navyše.

Máme skúsenosti a sme experti

Máme dlhoročné skúsenosti a technikov na expertnej úrovni

Riešime všetky technické problémy

Efektívne vyriešime akýkoľvek problém.

Vždy pomôžeme a poradíme

Vždy nás môžte požiadať o radu. Sme tu pre Vás.

Máme Service Desk a Help Desk

Komunikujeme telefónom, emailom, online chatom

Flexibilná pracovná sila

Ak je nárazovo viac práce, nemusíte hľadať dalšieho zamestnanca.

Projektová podpora

Na projekty máme pre Vás IT špecialistov.

a mnoho ďalšieho...

Všetko monitorujeme

Chybu nájdeme a opravíme skôr ako napácha škodu.

Spravujeme Vaše licencie

Budete mať prehľad v licenciách, čím ušetríte pri kúpe nových

Opravíme akékoľvek zariadenie

Opravili sme ich už viac ako 20000, opravíme aj to Vaše.

Zachránime Vám dáta

Vaše dáta su s nami v bezpeči. Ale keby niečo, tak vieme ako na to.

Naše systémy a procesy

Pozrite si viac o naších systémoch a procesoch a zistite prečo by sme mali byť vaším partnerom v IT podpore.

Komplexná správa počítačov, notebookov, siete, serverov. IT Outsourcing Pozrite si naše služby a riešenia.

Kontaktujte nás!

0948 73 33 73