Výrazne sme investovali do našich interných systémov, aby zabezpečili dodávanie vysoko kvalitnej IT podpory a riadených služieb a poskytovali platformu pre naše neustále zlepšovanie.
Prečo je naša technológia pre vás dôležitá
Kľúčovým rozdielom medzi nami a mnohými inými dodávateľmi riadených IKT technológií je, že sme skutočne presvedčení o tom, že technológie sa majú využívať na zlepšovanie prevádzky a obchodov a nie samoúčelne. To sa týka aj nášho prístupu ku klientom.
Z tohto dôvodu sa nebojíme investovať do najlepších dostupných technológií, aj keď sa môžu zdať nevýhodné alebo riskantné, alebo aj keď vyžadujú významné finančné preinvestovanie.
Výsledkom je, že máme náskok a sme schopní poskytovať najlepšie služby v týchto oblastiach:
- Zlepšovanie vašej efektivity a uľahčenie rastu vašej spoločnosti
- Zabezpečenie toho, že od nás dostávate to, za čo si platíte, všetko transparentne a čestne
- Poskytovanie prvotriednych a kvalitných služieb, rýchlych a komplexných odpovedí a riešení problémov
- Predvídanie problémov a ich zastavenie predtým, ako budú mať vplyv na vaše podnikanie
- Analýza vašich IKT ťažkostí, aby sme identifikovali a vyriešili základné problémy
- Minimalizovanie denných narušení vašej prevádzky
- Viditeľnosť vašich IKT problémov pravidelnými aktualizáciami a záznamami.
Ako používame technológie vo váš prospech?
- Významne sme investovali do našej technológie s cieľom zabezpečiť, že vaše tickety a požiadavky sú spravované tak efektívne a komplexne, ako je to možné. Zahrnutím týchto informácií do našich kľúčových ukazovateľov výkonnosti (KPI) sme získali základ, ktorý je potrebný na neustále zlepšovanie v našich službách.
- Veríme v reinvestovanie, aby sme zabezpečili, že máme k dispozícii najlepšiu sadu nástrojov, aké sú na trhu dostupné
- Tam, kde je to možné, používame rovnaké technológie ako naši klienti, takže zdieľame rovnaký uhol pohľadu ako vy.
- Berieme do úvahy širšie súvislosti a snažíme sa zahŕňať vlastné nástroje všade tam, kde je to možné. Celkový obraz je viac ako len výpočet jeho jednotlivých súčastí.
- Máme nástroje, ktoré nám umožňujú vidieť, čo sa stane, a že niečo nie je úplne v poriadku, ešte predtým, ako vás to zasiahne
- Naše technológie nám umožňujú pracovať na štandardnej úrovni a podľa osvedčených postupov (napríklad ITIL)
Čo dokážu naše technológie?
Naša vzdialená správa a monitorovací systém nám umožňujú:
- Podávať správy o vašom stave technológií
- Zaistenie toho, že vaše dáta sú archivované a chránené od ohrozením
- Aktualizovať a dopĺňať váš softvér, aby bol plne spoľahlivý
- Udržiavať bezpečnosť a riadenie hrozieb (antivírus a pod.) stále aktuálne v celej vašej spoločnosti
Proces riadenia systémov zahŕňa:
- Sledovanie a riadenie ticketov
- Preraďovanie priorít a prideľovanie zdrojov
- Procesy vybudované na základe ITIL odporúčaní, ktoré uplatňujeme pri riadení udalostí, nehôd, problémov a zmien
- Dostávate oznámenia a aktualizácie o vašich ticketoch a projektoch v reálnom čase
- Záznamy o zmenách a činnostiach
- Manažment podľa SLA a niekoľko druhov meraní času, aby sme splnili naše záväzky o rýchlosti našich odpovedí a riešení problémov
- Projektový manažment
- Prístup do portálu a emailové prepojenie vám dávajú flexibilitu pri vytváraní, aktualizovaní a sledovaní problémov a požiadaviek, ktoré ste nám nahlásili
- Flexibilita nám umožňuje prispôsobiť sa vašim meniacim sa potrebám
Podávanie správ a sledovanie krokov zahŕňa:
- Podávanie správ v reálnom čase, čo nám pomáha riadiť a prioritizovať našu podporu a aktivity
- Spoznávanie trendov ohľadne vašej IT podpory
- Správy o službách, ktoré vám poskytujeme (kvalitatívne a kvantitatívne merania)
- Správy o vašich systémoch (váš softvér a hardvér)
- Analýzy spokojnosti zákazníkov
- Precízne sledovanie našich činností - od indivinduálnych ticketov až po naše firemné KPI a zámery
Prepájanie našich systémov:
- Naše systémy su priamo prepojené s našimi finančnými výkazmi a fakturačným systémom kvôli presnosti a efektívnosti
- Naše systémy pre nákup a tvorbu ponúk sú tiež plne prepojené
Dokumentačný softvér poskytuje:
- Rozsiahle a neustále rastúce poznatky o riešení problémov a vašich otázok, aby sme urýchlili ďalšie opravy
- Zlučovanie s našimi ďalšími systémami, aby sme automaticky dokumentovali technické informácie o vašich systémoch. Zaniká tým priestor pre zbytočné duplikácie, pracné vyhľadávanie informácií a chyby či omyly
- Bezpečný prístup aj pre vás, aby ste sa sa vedeli dostať k informáciám o vašich technológiách a vybavení. Táto možnosť je ideálna pre interné IT tímy.
Fungujeme rovnako (používame rovnaké nástroje ako vy):
- Máme bohaté vedomosti a skúsenosti s nástrojmi, ktoré používate, aby sme vám vedeli lepšie pomôcť
- Môžeme vám pomôcť spravovať bezpečnosť a prístupy do systémov a k informáciám podľa vašich potrieb
- Môžeme spravovať nastavenie a konfiguráciu vašich počítačov pomocou štandardných nástrojov, ako sú adresárové služby (active directory) a skupinové opatrenia (group policy)
- Môžeme pre vás nakonfigurovať alebo prestavať počítače ešte pred odoslaním k vám, aby sme vám ušetrili čas
Prečo si nás naši zákaznici vybrali?
Ako môžeme podporiť Vaše podnikanie?
Sme lepší ako interná podpora
Držíme krok s novými technológiami za Vás.
Náš cenový model
Ceny máme vždy transparentné a neplatíte nič navyše.
Máme skúsenosti a sme experti
Máme dlhoročné skúsenosti a technikov na expertnej úrovni
Riešime všetky technické problémy
Efektívne vyriešime akýkoľvek problém.
Vždy pomôžeme a poradíme
Vždy nás môžte požiadať o radu. Sme tu pre Vás.
Máme Service Desk a Help Desk
Komunikujeme telefónom, emailom, online chatom
Flexibilná pracovná sila
Ak je nárazovo viac práce, nemusíte hľadať dalšieho zamestnanca.
Projektová podpora
Na projekty máme pre Vás IT špecialistov.
a mnoho ďalšieho...
Všetko monitorujeme
Chybu nájdeme a opravíme skôr ako napácha škodu.
Spravujeme Vaše licencie
Budete mať prehľad v licenciách, čím ušetríte pri kúpe nových
Opravíme akékoľvek zariadenie
Opravili sme ich už viac ako 20000, opravíme aj to Vaše.
Zachránime Vám dáta
Vaše dáta su s nami v bezpeči. Ale keby niečo, tak vieme ako na to.
Naše systémy a procesy
Pozrite si viac o naších systémoch a procesoch a zistite prečo by sme mali byť vaším partnerom v IT podpore.