Máme pokročilý a efektívny proces IT podpory, ktorý zaisťuje, že vaše IKT beží hladko a prispieva k vašim prevádzkovým úspechom.

Ako riešime vaše problémy s podporou

obrazok diagnram

Ako vás podporujeme

Naše zavedené špičkové systémy nám umožňujú poskytovať vám na mieru šité služby. Priebežne sme ich upravovali a teraz máme zrelý proces vystavaný v súlade s podmienkami trhu a osvedčenými postupmi.

Sú navrhnuté tak, aby boli transparentné, zodpovedajúce a komplexné, aby sme mohli zaručiť skvelý zákaznícky servis a rýchle riešenie vašich IKT problémov a požiadaviek.

Náš servisný tím je tak dobre vyškolený a skúsený, že vo viac ako 60% prípadov sa celý proces, vrátane opravy, odohrá, kým ste ešte na telefóne. Ak nie, máme zavedený prísny proces, aby sme vyriešili váš problém rýchlym a účinným spôsobom. Tu je prehľad o tom, ako to funguje.

Žiadosť o podporu (vytvorenie ticketu)

Uľahčujeme vám začatie procesu – posledná vec, čo potrebujete, keď treba začať konať, je komplikovaný alebo pomalý úvod. Môžete využiť spôsob, ktorý vám vyhovuje najviac:

Môžete nášmu servisnému tímu poslať email, zavolať alebo sa spojiť s technikom priamo cez chat. Náš servisný tím je k dispozícii od 8:00 do 18:00 a odkazy monitorujeme po celý deň.

obrazky support 4

Ticket si môžete tiež vytvoriť kedykoľvek prostredníctvom internetu použitím vášho počítačového klienta alebo mobilnej aplikácie.

Stanovenie priorít

Akonáhle máme od vás všetky údaje, rýchlo stanovíme prioritu vašej požiadavky, podľa toho, ako vás a vašu organizáciu ovplyvňuje. Viac informácií o tom, ako to prebieha, nájdete v našich SLA podmienkach. Oznámime vám, o akú prioritu ide, ale môžeme ju tiež upraviť, ak nám dáte vedieť, že sme ju určili nesprávne.

Dáme vám tiež vedieť, kto bude kontaktnou osobou pre váš ticket, aby ste presne vedeli, kto vám bude pomáhať. Ak váš ticket potrebujete urýchliť a posunúť k niekomu so špecifickými znalosťami, tiež vám dáme vedieť, kto bude táto kontaktná osoba.

Sledovanie pokroku

Väčšinu problémov a požiadaviek riešia ľudia, ktorých nazývame „podpora prvej línie“, ktorí odpovedia na váš hovor alebo email. Všetko sú to technicky školení zamestnanci, nie iba zapisovatelia hovoru.

Spracujú vašu požiadavku a vytvoria plán riešenia. Začnú pracovať na vašom tickete, ale ak sa im nepodarí nájsť riešenie do 30 minút, potom posúvame váš ticket k druhej línii podpory.

Kľúčovou súčasťou ďalšieho spracovávania je, aby vám vaša kontaktná osoba sprostredkovala informácie o aktuálnom stave – niekedy je to email, inokedy telefonát. Je to obzvlášť dôležité, ak sa vyskytnú komplikácie alebo meškanie, aby sme mohli odpovedať na vaše prípadné otázky.

Sledujeme posun riešenia vzhľadom na čas, ku ktorému sme sa zaviazali (alebo SLA podmienky) a ak sa budeme blížiť k stanovenému limitu a bude to potrebné, zvýšime prioritu vášho ticketu.

Urýchlenie spracovávania ticketu

Ak je ticket priradený a váš problém je kritický alebo technicky náročný, bude automaticky posunutý ku skúsenejším členom nášho technického tímu. To v konečnom dôsledku šetrí čas pri vážnych problémoch. Máme dve ďalšie úrovne porpory.

Level 2 podpora – je to skúsenejší a kvalifikovanejší technický personál, ktorý je vyčlenený na riešenie zložitejších otázok, buď na diaľku alebo návštevou technika priamo u vás. Toto umožní našim technikom v prvej línii venovať sa ďalším vašim hovorom a poskytovať rýchlu odpoveď a riešenie väčšiny vašich problémov.

Level 3 podpora – pre kritické, veľmi urgentné alebo veľmi zložité tickety a požiadavky máme vyčlenenú tretiu líniu našich technikov. Títo ľudia majú dlhoročné skúsenosti, sú plne vyškolení a certifikovaní od našich dodávateľov až po najvyššie úrovne. Môžete si byť istí, že sa dostanú ku zdroju problému tak rýchlo, ako je to možné.

Niektorí z našich klientov majú svoje vlastné podporné tímy a volajú nám len kvôli častočnej podpore, na doplnenie ich interného procesu - niekedy spravujeme ich prvú úroveň podpory (vyriešenie na začiatku, správa ticketov) alebo tretiu úroveň (dodanie odbornej expertízy k ich vlastným zručnostiam a skúsenostiam).

Riešenie

Akonáhle sa váš ticket vyrieši, potrvdíme si s vami, že všetko funguje, ako má, este pred tým, ako ticket zatvoríme.

Máte až 30 dní na znovuotvorenie ticketu (telefonicky, mailom alebo cez zákaznícky portál), ak by sa problém znovu zjavil alebo nie ste s riešením spokojní.

Spätná väzba

Zvyčajne zasielame email, v ktorom si žiadame spätnú väzbu alebo vaše pripomienky. Je to na vás, ale my si spätnú väzbu naozaj vážime. Vždy si čítame, čo nám píšete a robíme všetko pre to, aby sme správne adresovali problémy, ktoré spomeniete. Spätná väzba je pre nás skutočne dôležitá a cenná. Zameriavame sa na neustále zlepšovanie služieb a vaše postrehy sú pre nás veľkou pomocou.

Naša filozofia podpory

Špičkové systémy podpory

Významne sme investovali do popredných špičkových servisných systémov a vyvinuli ich ďalej, aby sme zabezpečili, že služby, ktoré vám poskytujeme, sú tie najlepšie na trhu.

Všetko meriame

Zabezpečili sme, aby sme merali všetko – od toho, aby sme vám uľahčili skontaktovanie s nami, cez sledovanie toho, ako dlho trvá, kým vyriešime váš problém, až po zabezpečenie toho, že ste neustále o všetkom informovaní a spokojní s našimi službami.

Zákazníci sú našou prioritou čislo jedna

Jedna z vecí, ktorá nás odlišuje od ostatných, je to, že my nezabúdame na to, že sme tu preto, aby sme vám pomohli. Snažíme sa dodávať našim klientom prvotriedne skúsenosti a všetko, čo robíme, sa zameriava na našich zákazníkov, ktorí sú našou prioritou číslo jedna. Technológia, ktorú používame, je až na druhom mieste a je prostriedkom na dosiahnutie cieľa. Je spôsobom, ako dosiahnuť naše zámery a byť úspešnými.

Certifikovaní a skúsení pracovníci

Navyše, naši pracovníci – vrátane tých v prvej línii na telefónoch - sú skvele vyškolení, skúsení a certifikovaní, pretože vieme, že to, na čom záleží najviac, je obnoviť vašu prevádzku v čo najkratšom možnom čase.


Prečo si nás naši zákaznici vybrali?

Ako môžeme podporiť Vaše podnikanie?

Sme lepší ako interná podpora

Držíme krok s novými technológiami za Vás.

Náš cenový model

Ceny máme vždy transparentné a neplatíte nič navyše.

Máme skúsenosti a sme experti

Máme dlhoročné skúsenosti a technikov na expertnej úrovni

Riešime všetky technické problémy

Efektívne vyriešime akýkoľvek problém.

Vždy pomôžeme a poradíme

Vždy nás môžte požiadať o radu. Sme tu pre Vás.

Máme Service Desk a Help Desk

Komunikujeme telefónom, emailom, online chatom

Flexibilná pracovná sila

Ak je nárazovo viac práce, nemusíte hľadať dalšieho zamestnanca.

Projektová podpora

Na projekty máme pre Vás IT špecialistov.

a mnoho ďalšieho...

Všetko monitorujeme

Chybu nájdeme a opravíme skôr ako napácha škodu.

Spravujeme Vaše licencie

Budete mať prehľad v licenciách, čím ušetríte pri kúpe nových

Opravíme akékoľvek zariadenie

Opravili sme ich už viac ako 20000, opravíme aj to Vaše.

Zachránime Vám dáta

Vaše dáta su s nami v bezpeči. Ale keby niečo, tak vieme ako na to.

Naše systémy a procesy

Pozrite si viac o naších systémoch a procesoch a zistite prečo by sme mali byť vaším partnerom v IT podpore.

Komplexná správa počítačov, notebookov, siete, serverov. IT Outsourcing Pozrite si naše služby a riešenia.

Kontaktujte nás!

0948 73 33 73